Nevíte si rady, jak organizovat své produktové portfolio a neztrácet se v hromadě informací s tím spojených?
Není to tak složité, jak se to možná zdá. Ve svém e-booku vám ukážu jak na to, krok za krokem.
Tato kniha je určena především začínajícím produktovým manažerům fyzických produktů, kteří si vytvářejí vlastní systém, jak se stát odborníkem na produkty jejich firmy.
Může být ale stejně přínosná majitelům menších až středních firem, kteří rozjíždějí svůj business fyzických produktů a z malého množství výrobků se jim stává již větší portfolio, které je nutné spravovat více strukturovaně.
V převážné většině se věnuji formě obchodu B2B (business-to-business), tedy situaci, kdy prodáváte produkt prostřednictvím dalších prodejců.

Před přečtením e-booku jsem měla (zcela upřímně) pochybnosti o tom, že by mohl přinést něco nového, protože podobných materiálů jsou v knihkupectvích i na internetu stohy. Proto mě překvapila jednoduchost a strukturovanost informací a zdravý "selský" rozum, se kterým autorka k této problematice přistupuje. Bonusem navíc je možnost stažení jednoduchých vzorových souborů pro tvorbu základních nástrojů pro správu produktů. E-book je podle mě ideální startovací materiál pro ty, kteří s produktovým managementem začínají a vymýšlí, jak to všechno dělat lépe, pořád si říkají, že by toho mohli dělat víc, a současně si chtějí dát pozor na to, aby toho nedělali příliš mnoho :-)
Otevřením tohoto e-booku jsem si chtěl porovnat mé osobní zkušenosti z produktového managementu z pohledu zkušeného obchodníka s více jak 20.letou praxí u několika mezinárodních společností. Pokud mohly být na začátku jakékoliv pochybnosti o fundovaném obsahu, tak po několika stránkách mě e-book svou strukturou a náplní přesvědčil o bohatých teoretických a praktických zkušenostech autorky. E-book svou komplexností, zejména jak zpracovat různá data v dané oblasti pro propojení několika klíčových oddělení firmy, bude mít nemalý přínos pro menší a středně velké firmy, podnikatele, kteří se snaží více rozvinout svůj business a nejsou si zcela jisti, jak postupovat v oblasti expandujícího produktového portfolia. Mohu jej vřele doporučit…
"Pracovala jsem dlouhé roky v marketingu ve velkých korporacích, ale teď podnikám ve své menší formě a toto je přesně pomůcka, která mi pomohla zorientovat se v nabídce produktů a vnesla mi zase trošku jiný pohled na věc. Pokud začínáte a nabízíte více produktů a Vaše portfolio se rozrůstá, tak neváhejte a nechte se inspirovat."
Důležitost produktu se prolíná všemi pozicemi, které jsem zastávala. Proto jsem se rozhodla vám pomoci s vytvořením vlastního nástroje na správu produktů. Ten vám bude potřebnou základnou, díky které se budete moci stát skvělým manažerem, který bude určovat strategický směr vaší firmy.
Co vše vám přinesou informace v tomto e-booku?
- Zjistíte, co je produktové portfolio a co vlastně znamená ho řídit
- Vytvoříte si vlastní nástroj (excelový soubor) ke správě vašeho produktového portfolia (fyzických produktů) tak, aby vyhovoval potřebám vašim i všech kolegů
- Nastavíte si procesy, které zajistí, že máte vždy k dispozici na jednom místě informace o produktech, potřebné k rozhodnutí o strategickém směřování vaší firmy
- Získáte konkrétní návod, co vzít v úvahu, aby vaše portfolio bylo funkční nejen pro vás, ale i ostatní kolegy a spolupracovníky
Představte si ten pocit, že během pár vteřin znáte odpověď na otázku kolegů ohledně produktů, protože přesně víte, kde je najít a jsou na dosah ruky.
Zkuste si sami spočítat, kolik času denně byste mohli ušetřit, pokud nebudete jednotlivé informace dlouze hledat.
Nyní už bude pro vás o mnoho snazší udělat vhodné rozhodnutí ohledně zavedení nového výrobku, ukončení jiného, protože vše potřebné pro toto rozhodnutí budete mít na jednom místě.
Cena tohoto e-booku je 190,- Kč.
Já jsem řadu posledních let strávila tím, že jsem hledala perfektní způsob, jak být nejen dobrým produktovým specialistou, ale opravdovým manažerem, který rozhoduje o směřování firmy díky potřebným informacím a znalosti produktového portfolia. Cesta to nebyla snadná, ani krátká. Všechno se nabalovalo postupně, trochu jako sněhová koule. :-)
Ale můžu s hrdostí říct, že teď už mám systém, který skutečně funguje. V tomto e-booku vám předám návod, jak můžete ke stejnému výsledku dojít po mnohem kratší cestě a ušetřit si tak nejen množství času, ale i zkoušení a hledání toho, co ano a co ne.

Lucie Klabanová
Řídila jsem produktové portfolio i strategii firmy skrze produkty již v řadě velkých i malých firem. Podělím se s vámi o to, co je opravdu třeba a jak mít informace přehledně zorganizované.
Dnes už nemusím dlouze hledat, pátrat v různých souborech či emailech, abych měla všechny potřebné informace k produktům a mohla tak efektivně rozhodovat, jakým směrem se v prodeji ubírat. Chci i vám pomoci ušetřit spoustu času a stát se odborníkem na vaše produktové portfolio.
Pracuji již více než dvanáct let jako manažerka na různých pozicích v řadě firem. Snažím se vždy u každého úkolu či projektu najít řešení, které je snadné pro správu, úsporné časově a tudíž efektivní. Někdy to stojí více času na začátku, na samotnou přípravu, ale vždy se tato „investice“ několikanásobně vrátí.
Možná Vás teď napadá:
Dozvím se tam opravdu to, co potřebuji já právě pro mou firmu/můj obor?
Opravdu budu umět po přečtení správně řídit produktové portfolio?
Není e-book jako většina knih plný teoretických textů, které jsou dobré tak akorát do školy?
Téma produktového portfolia je docela nuda. Zvládnu to vůbec přečíst?
A co když zjistíte, že to není, co jste očekávali?

Navíc máte v e-booku i následující bonusy:
- Vzorový soubor na správu portfolia, s naznačením jeho fungování
- Nákres přehledně ukazující toky informací a potřebných dat
- Tahák akčních kroků k vlastnímu souboru produktového portfolia i k tomu, jak být skvělým produktovým managerem
Pokud jste na výše uvedených řádcích našli příslib toho, že již brzy ušetříte spoustu času ve svém každodenním pracovním životě, a navíc získáte správný pohled na to, jak dělat vhodná strategická rozhodnutí týkající se produktů vaší firmy, neváhejte.
Udělejte první krok a usnadněte si práci, ušetřete čas. Není třeba změnu „odkládat na někdy“.
