Nevíte si rady, jak organizovat své produktové portfolio a neztrácet se v hromadě informací s tím spojených? 

Není to tak složité, jak se to možná zdá. Ve svém e-booku vám ukážu jak na to, krok za krokem.

Tato kniha je určena především začínajícím produktovým manažerům fyzických produktů, kteří si vytvářejí vlastní systém, jak se stát odborníkem na produkty jejich firmy.

 

Může být ale stejně přínosná majitelům menších až středních firem, kteří rozjíždějí svůj business fyzických produktů a z malého množství výrobků se jim stává již větší portfolio, které je nutné spravovat více strukturovaně.

 

V převážné většině se věnuji formě obchodu B2B (business-to-business), tedy situaci, kdy prodáváte produkt prostřednictvím dalších prodejců. 

Před přečtením e-booku jsem měla (zcela upřímně) pochybnosti o tom, že by mohl přinést něco nového, protože podobných materiálů jsou v knihkupectvích i na internetu stohy. Proto mě překvapila jednoduchost a strukturovanost informací a zdravý "selský" rozum, se kterým autorka k této problematice přistupuje. Bonusem navíc je možnost stažení jednoduchých vzorových souborů pro tvorbu základních nástrojů pro správu produktů. E-book je podle mě ideální startovací materiál pro ty, kteří s produktovým managementem začínají a vymýšlí, jak to všechno dělat lépe, pořád si říkají, že by toho mohli dělat víc, a současně si chtějí dát pozor na to, aby toho nedělali příliš mnoho :-)
Jana RusováManažerka ve farmacii
Otevřením tohoto e-booku jsem si chtěl porovnat mé osobní zkušenosti z produktového managementu z pohledu zkušeného obchodníka s více jak 20.letou praxí u několika mezinárodních společností. Pokud mohly být na začátku jakékoliv pochybnosti o fundovaném obsahu, tak po několika stránkách mě e-book svou strukturou a náplní přesvědčil o bohatých teoretických a praktických zkušenostech autorky. E-book svou komplexností, zejména jak zpracovat různá data v dané oblasti pro propojení několika klíčových oddělení firmy, bude mít nemalý přínos pro menší a středně velké firmy, podnikatele, kteří se snaží více rozvinout svůj business a nejsou si zcela jisti, jak postupovat v oblasti expandujícího produktového portfolia. Mohu jej vřele doporučit…
Jiří RadaBusiness manager
"Pracovala jsem dlouhé roky v marketingu ve velkých korporacích, ale teď podnikám ve své menší formě a toto je přesně pomůcka, která mi pomohla zorientovat se v nabídce produktů a vnesla mi zase trošku jiný pohled na věc. Pokud začínáte a nabízíte více produktů a Vaše portfolio se rozrůstá, tak neváhejte a nechte se inspirovat."
Alena Harnováalen-travel.cz & balikidi.cz

 Důležitost produktu se prolíná všemi pozicemi, které jsem zastávala. Proto jsem se rozhodla vám pomoci s vytvořením vlastního nástroje na správu produktů. Ten vám bude potřebnou základnou, díky které se budete moci stát skvělým manažerem, který bude určovat strategický směr vaší firmy.

 

Co vše vám přinesou informace v tomto e-booku?

  • Zjistíte, co je produktové portfolio a co vlastně znamená ho řídit
  • Vytvoříte si vlastní nástroj (excelový soubor) ke správě vašeho produktového portfolia (fyzických produktů) tak, aby vyhovoval potřebám vašim i všech kolegů
  • Nastavíte si procesy, které zajistí, že máte vždy k dispozici na jednom místě informace o produktech, potřebné k rozhodnutí o strategickém směřování vaší firmy
  • Získáte konkrétní návod, co vzít v úvahu, aby vaše portfolio bylo funkční nejen pro vás, ale i ostatní kolegy a spolupracovníky

 

Představte si ten pocit, že během pár vteřin znáte odpověď na otázku kolegů ohledně produktů, protože přesně víte, kde je najít a jsou na dosah ruky.

Zkuste si sami spočítat, kolik času denně byste mohli ušetřit, pokud nebudete jednotlivé informace dlouze hledat.

Nyní už bude pro vás o mnoho snazší udělat vhodné rozhodnutí ohledně zavedení nového výrobku, ukončení jiného, protože vše potřebné pro toto rozhodnutí budete mít na jednom místě.

 

Cena tohoto e-booku je 190,- Kč.

Já jsem řadu posledních let strávila tím, že jsem hledala perfektní způsob, jak být nejen dobrým produktovým specialistou, ale opravdovým manažerem, který rozhoduje o směřování firmy díky potřebným informacím a znalosti produktového portfolia. Cesta to nebyla snadná, ani krátká. Všechno se nabalovalo postupně, trochu jako sněhová koule. :-)

Ale můžu s hrdostí říct, že teď už mám systém, který skutečně funguje. V tomto e-booku vám předám návod, jak můžete ke stejnému výsledku dojít po mnohem kratší cestě a ušetřit si tak nejen množství času, ale i zkoušení a hledání toho, co ano a co ne.  

Lucie Klabanová

Řídila jsem produktové portfolio i strategii firmy skrze produkty již v řadě velkých i malých firem. Podělím se s vámi o to, co je opravdu třeba a jak mít informace přehledně zorganizované.

 

Dnes už nemusím dlouze hledat, pátrat v různých souborech či emailech, abych měla všechny potřebné informace k produktům a mohla tak efektivně rozhodovat, jakým směrem se v prodeji ubírat. Chci i vám pomoci ušetřit spoustu času a stát se odborníkem na vaše produktové portfolio.

 

Pracuji již více než dvanáct let jako manažerka na různých pozicích v řadě firem. Snažím se vždy u každého úkolu či projektu najít řešení, které je snadné pro správu, úsporné časově a tudíž efektivní. Někdy to stojí více času na začátku, na samotnou přípravu, ale vždy se tato „investice“ několikanásobně vrátí.

Možná Vás teď napadá:

Dozvím se tam opravdu to, co potřebuji já právě pro mou firmu/můj obor?

Tato kniha rozhodně není vyčerpávající návod. Snaží se spíše upozornit na veškeré oblasti, nad kterými byste se měli zamyslet. Ať už se to týká typu dat, které potřebujete pro správný produktový management fyzických produktů nebo okruhu osob, pro které jsou tyto informace důležité a užitečné. Je na vás, jak se postavíte k uvedeným podnětům.

Opravdu budu umět po přečtení správně řídit produktové portfolio?

Slíbit vám to nemohu. Z velké části to závisí na tom, jestli uděláte to, co v knize doporučuji. Bohužel, samotnou práci za vás neudělám, to musíte sami. Ale najdete v ní i vzorový soubor, který můžete využít jako odrazový můstek. A pak už si můžete ten svůj nástroj stavět dle svých potřeb, postupně. Rady, jak to udělat vás k cíli jistě dovedou, pokud se jimi budete řídit.

Není e-book jako většina knih plný teoretických textů, které jsou dobré tak akorát do školy?

To opravdu ne. Popravdě, poměrně nerada jsem zařadila teoretické vysvětlení několika pojmů do úvodu. :-) Jinak zde píšu hlavně o tom, jaké konkrétní věci byste měli vzít v potaz, jak postupovat a koho zahrnout do získávání dat, abyste měli svůj soubor na správu produktového portfolia.

Téma produktového portfolia je docela nuda. Zvládnu to vůbec přečíst?

Ano, tento e-book je velmi stručný, veškeré informace jsou strukturované do bodů tak, abyste měli vše potřebné přehledně po ruce. Nebudete ztrácet čas čtením dlouhých rozvleklých textů. Chci, aby tato zkrácená cesta k vlastnímu souboru na správu produktového portfolia byla pro Vás efektivní.

A co když zjistíte, že to není, co jste očekávali?

Vaše spokojenost je pro mne opravdu důležitá. Proto vám nabízím 30ti denní záruku vrácení peněz. Prostě mi napíšete, že nejste spokojení a peníze vám vrátím, bez ptaní.

 

Navíc máte v e-booku i následující bonusy:

  • Vzorový soubor na správu portfolia, s naznačením jeho fungování
  • Nákres přehledně ukazující toky informací a potřebných dat
  • Tahák akčních kroků k vlastnímu souboru produktového portfolia i k tomu, jak být skvělým produktovým managerem

Pokud jste na výše uvedených řádcích našli příslib toho, že již brzy ušetříte spoustu času ve svém každodenním pracovním životě, a navíc získáte správný pohled na to, jak dělat vhodná strategická rozhodnutí týkající se produktů vaší firmy, neváhejte. 

 

 

Udělejte první krok a usnadněte si práci, ušetřete čas. Není třeba změnu „odkládat na někdy“.