Můj příběh

„Jmenuji se Lucie Klabanová. Jsem mentorka. Pomáhám ženám najít jistotu, že mohou zvládnout vše, co je pro ně důležité. Ukázat jim, že můžou být dobrými manažerkami, maminkami i mít čas samy pro sebe. Učím je správně určovat priority, organizovat čas a vést podřízené, spolupracovníky i rodinu tak, aby měly ze života radost.“

 

 

 

 

„To, že jsme dnes nešťastní, není způsobeno složitostí života. Nešťastní jsme proto, že nám unikají prosté a jednoduché věci, které jsou jeho základem."

Elisabeth Kübler-Ross, americká psychiatrička

Já ve 3 číslech...

0
v 1
manažerka, podnikatelka, máma
0
Vysokoškolské tituly - Ing. a CEMS MIM
0
člověk se vším všudy - tím dobrým i špatným

Kdo jsem?

Pocházím z obyčejné, chudé rodiny, kde mne naučili, že můžu dosáhnout všeho, co si přeji. Jen pro to musím něco udělat. A tak jsem tvrdě dřela, abych mohla studovat, dostala výbornou a dobře placenou práci. Vystudovala jsem dvě magisterská studia (VŠE a CEM MIM - Community of European Management Schools, Masters in International Management). Ještě při škole jsem začala pracovat na plný úvazek. A pak budovala kariéru. V Čechách a v zahraničí.

Někdy to stálo víc úsilí, než jsem si dokázala představit. Ale měla jsem svou motivaci, a tak to vždy nakonec vedlo k úspěchu.
Dnes pracuji již více než dvanáct let jako manažerka, což je práce, která mi dává smysl a je v souladu i s mou životní vizí.

V mém životě se ale objevilo několik momentů, které mým přesvědčením pořádně zamávaly.

 

Cesta není vždy rovná

Když jsem poprvé dostala za úkol vybudovat svůj tým, byla jsem nadšená. To jsem přece vždycky chtěla - vést lidi! Jenže jsem si velmi rychle uvědomila, že to není ani zdaleka snadné. Nefunguje to tak, že práci prostě rozdělím a na mě žádná nezbude. Zjistila jsem, že ne každý je schopen dělat cokoli. Že každému podřízenému musím věnovat čas, abych ho naučila, co potřebuje, aby to mohl dělat dobře. A taky že když dostanu post, ještě to vůbec nic neznamená. 

A tak jsem po prvním nabití si pusy” začala hledat způsob, jak si získat reálný respekt od mých podřízených. Cesta to nebyla snadná a už vůbec ne krátká. Ale byla pro mne velmi naplňující. 

 

Další zlom přišel v momentě, kdy jsem otěhotněla, ne zrovna v té nejlepší chvíli. Moje kariéra byla na vzestupu, bylo potřeba pracovat víc a víc. Jenže já chtěla být mámou. Najednou se mi vše přeskládalo, priority se posunuly o velký kus. 

Když jsem lidem okolo říkala, že zvládnu dělat dál šéfku i být mámou, nevěřili mi. Říkali, že to nejde skloubit. Chvíli jsem pochybovala. Nemají přeci jen pravdu? 

 

Hlavně to nevzdat!

Nevzdala jsem se a hledala cestu. Vytvořila jsem si vlastní představu, jak budu fungovat, jak si budu organizovat čas a dělit ho mezi rodinu a práci. A měla jsem to štěstí, že se mi podařilo mou představu prosadit.

Světe div se, ono to fungovalo. A funguje dodnes.
Je to náročné, někdy více, ale jde to.

 

Proto dnes podporuji ženy, které stejně jako já, chtějí být úspěšné v práci, zároveň nezanedbávat rodinu a také mít čas samy pro sebe. Pomáhám jim správně určovat priority, efektivně organizovat čas a správně vést podřízené, spolupracovníky i rodinu. Jedině tak můžou být spokojené - v práci i doma.

Ing. Lucie Klabanová, CEMS MIM

Řešíte jak efektivně řídit svůj čas i své podřízené? Dostávejte pravidelnou dávku rad z nových blogových článků přímo do e-mailu. 

Respektuji Vaše soukromí a nikdy vám nebudu posílat spam. Z newsletteru se můžete kdykoli odhlásit. 

Co je projekt make-it-easy?

Když jsem se zamýšlela, jak vizi svého projektu shrnout, vznikla z toho grafika níže. Vše stojí na třech pilířích mé každodenní práce a životní zkušenosti, které se vzájemně ovlivňují a doplňují. 

  • making things easy way
    zjednodušování a optimalizace všeho, co děláme
  • time management
    správné řízení vlastního času
  • people management
    vedení lidí, leadership

 

Jak se můžete inspirovat?

Všechno, co mně dodnes funguje, ověřené kroky, které se skutečně vyplatí dělat, najdete v mých článcích zde na blogu a v e-kurzech a e-boocích. Jak organizovat své priority, používat svůj čas efektivně a balancovat pracovní i soukromý život, jsem shrnula do e-mailového kurzu o time managementu s názvem 12 tipů, jak mít čas pevně ve svých rukou (aneb jak všechno stihnout, aniž byste se museli rozkrájet). Je k dispozici také spolu se samotným e-bookem za zvýhodněnou cenu. 

Pokud se nechcete vrhat hned do měsíčního kurzu, můžete vyzkoušet moji 14 denní výzvu: Čas pro mě. 14 jednoduchých kroků, které když do svého života dostanete, budete o kus lepší v organizování svého času. 

A pokud nemáte na nic jiného čas, tak si alespoň stáhněte zdarma rychlý tahák pro lepší time management. 

 

Jak si poradit se všemi situacemi v roli čerstvého šéfa, mít spokojený tým se můžete dočíst v e-booku 5hvězdičkový šéf. Dozvíte se, že je to snazší, než si myslíte. Ale také, že na maličkostech záleží. A pokud jste to ještě neudělali můžete kouknou na stručný e-book: 9 tipů, jak být skvělým šéfem, který si můžete stáhnout zdarma.

 

Lucie je excelentní manažer a skvělý team leader se všemi vlastnostmi, které by měl člověk ve vysokém managementu mít. Schopná, pracovitá, spolehlivá, ambiciózní, cílevědomá, praktická, rozumná, komunikativní, přátelská, férová, vůdčí, motivující. Má perfektní strategické myšlení spojené se správnou mírou zdravého selského rozumu. Na stanovování cílů a exekuci jednotlivých aktivit pohlíží komplexně se zhodnocením všech pro a proti, zároveň odvádí práci do detailu přesně. Nezastaví se před žádnou komplikací a svým pracovním elánem dokáže nadchnout i ostatní.

 

Chcete se o mně dozvědět ještě víc?

Pak navštivte můj soukromý blog lucieklabanova.eu, kde se dozvíte, že krom jiného jsem taky: 

  • marketér
  • pisálek
  • cestovatel
  • fotograf
  • a možná i něco dalšího :-)