Semináře

(osobní / online)

Pokud máte zájem o zorganizování individuálního semináře pro tým lidí, například pro vaši firmu, neváhejte se na mě obrátit.

 

 

 

Na jaká témata vám seminář mohu připravit? 

Priority a osobní vize

U priorit začíná správný time management. Nemáte ve svých prioritách jasno? Pak začněte u osobní vize.

Plánování

Hodily by se vám tipy na to, jak správně plánovat? Jak se vyvarovat prokrastinaci?

Organizace

Nevíte jak strukturovat správný postup aktivit v projektu? Jak definovat informační toky ve firmě? Jak nezapomínat na to nejpodstatnější?

Time management

Chcete poradit, jak zefektivnit svůj čas? Tipy na to, jak správně plánovat? Jak se vyvarovat prokrastinaci?

Marketing (nejen) online

Mám více než deset let praxe v marketingu, v posledních letech se silným fokusem na online. Chcete naučit, jak nastavit cestu zákazníka? Doladit svůj brand? Definovat svou cílovou skupinu? Vymyslet co bude fungovat na sociálních sítích pro vaši cílovku?

 

Pro koho je seminář vhodný? 

  • Osobní seminář
    Osobní semináře jsou vhodné pro skupinky ideálně 6-12 osob. Tak je zajištěn dostatek prostoru pro individuální dotazy a diskusi.
  • Webinář
    Počet účastníků na webináři je omezen pouze technickou stránkou. I tak je ale z mé zkušenosti vhodné, není-li na webináři více než 30 osob, aby měl ten správný efekt.

 

Jak je seminář dlouhý? 

  • Osobní seminář
    Osobní seminář doporučuji na 2-3 hodiny, samozřejmě v závislosti na zvolených tématech a obsahu.
  • Webinář
    Webinář doporučuji na 60-90 minut. Pak už většina účastníků ztratí fokus.

 

Kolik to bude stát? 

Osobní seminář v rozsahu 2-3 hodin - 12.000,- Kč

V ceně je zahrnuta příprava, doprava na domluvené místo, prezentace.

Webinář v rozsahu 60-90 minut - 8.000,- Kč

V ceně je zahrnuta příprava, technické zázemí, prezentace.

Individuální poptávka - dle domluvy

Nevyhovuje vám rozsah výše uvedený? Domluvme se na individuální nabídce přímo pro vás.

 

Jak to vidí ostatní? 

Jako každý člověk jsem občas na pochybách, zda to co dělám, dělám správně a zda bych to nemohl dělat ještě lépe. Zejména v situaci, kdy na jedné straně jsou lidé, které řídím a na straně druhé výsledky, které musím a chci plnit. Make-it-easy.cz je pro mne v mnoha směrech inspirací, návodem i cestou, jak postupovat, řešit a konat. Když už blog nestačil, využil jsem i osobní konzultaci u Lucie, která mne v mé práci zase o pár kroků posunula.
Ing. Petr TocháčekObchodní ředitel
You are already motivated to give your best, when you start to work in a new position at a different company. When you start in a different industry, it is normal to have some doubts, whether you are really the quick learner you have always considered yourself. So you start to work with your new direct boss, the CEO and during the first months you realize that she is on the top of her game, extremely IT-savy, brutally honest and also very supportive. You consider yourself very lucky to work with such a person. There comes the year end, you spend the last days with all your colleagues in a huge, cold warehouse, performing physical inventory count. On the last workday of the year, you go to your office and find a handwritten letter from the CEO (who spent the same time in the warehouse as anyone else from the staff), in which she thanks you for the whole year`s performance, identifies areas in which you were strong during the year and assures you, that she is looking forward to work with you to achieve your common goals in the next year. It is a leadership, that inspires and creates great work environment, where the sky is the limit. Kudos to Lucie Klabanová for being such a leader!

 

Máte další otázky? 

 

Zavolejte: +420 602 132 606 

nebo pošlete e-mail: lucie@make-it-easy.cz

 

Těším se na setkání a spolupráci.