Jak si v e-mailu nastavit automatické filtry: VIDEO

Délka: 3 min

Last Updated on 21. 9. 2021 by Lucie Klabanová

Jak už jste možná četli v některém z mých článků nebo e-booků, emaily dnes nejsou „in“. :-)

Změnila se doba, je jich čím dál více a tak se z „dobrého sluhy stává zlý pán“. Často nad e-maily trávíme velkou část dne. Schválně, pokud jste si někdy dělali analýzu času, jakou třeba nabízím v mém e-booku 12 tipů, jak mít čas pevně ve svých rukou, kolik času vám vyšlo na zpracování emailů?

Vsadím se že hodně.

A jestlipak už máte nastavené e-mailové filtry, které vám pomohou zprávy třídit? Ne, tak je nejvyšší čas vrhnout se na to. :-)

Je to opravdu snadné, stačí kouknout na video:

 

A pro případ, že máte raději psanou verzi, mám tu pro postup krok za krokem pomocí obrázků: 

 

Jen upřesním, že nastavení ukazuji na eM Clientovi, ale v ostatních e-mailových klientech funguje velmi obdobně.

 

Krok 1: Vyberte Menu => Nástroje => Pravidla

Krok 2: vyberte vytvořit Nové pravidlo

Krok 3: Otevře se vám Průvodce vytvořením pravidla. Zde vyberte vhodnou alternativu, např. Přesunout zprávu s danými slovy v předmět do složky. 

Krok 4: Postupujte podle pokynů na obrazovce. Pravidla předvolená krokem tři můžete doplňovat. Například zde volím, že chci zprávu nejen přesunout, ale také označit jako přečtenou.

Krok 5: Můžete také nadefinovat výjimky z pravidla.

Krok 6: Vytvořte si název pravidla.

Krok 7: Nastavte proměnné: V tomto případě tedy, jaká slova má předmět přesouvané zprávy obsahovat a do které složky ji chcete přesunout. Vždy potvrďte OK.

Krok 8: Pokud jste vše správně vyplnili, takto bude vypadat finální stránka. Zkontrolujte název pravidla, že je pravidlo povolené a zda máte správně nastavená slova v předmětu a složku, kam se budou přesouvat. Potvrďte kliknutím na další. A je to!

 

Dejte like mojí stránce na facebooku a neuteče vám žádný další článek:

Jsem mentorka a leader. Pomáhám lidem kolem sebe najít jistotu, že mohou zvládnout vše, co je pro ně důležité. Ukazuji jim, že můžou být dobrými manažery, rodiči i mít čas sami pro sebe. Učím je správně určovat priority, organizovat čas a vést podřízené, spolupracovníky i rodinu tak, aby měli ze života radost. Jsem autorkou online kurzu 12 tipů, jak mít čas pevně ve svých rukou Pokud nemáte na kurz právě teď čas, tak si alespoň stáhněte zdarma Rychlý tahák pro lepší time management. A pokud naopak už teď víte, že chcete jít mnohem víc do hloubky a podívat se na svou celkovou spokojenost, pak vás možná  zaujme můj komplexní sebe-mentoringový online kurz efektivity, time managementu, osobního rozvoje a komunikace.  Napsala jsem pro vás také stručný e-book zdarma 9 tipů, jak být skvělým šéfem, který si také můžete stáhnout zdarma. Jak si poradit se všemi situacemi v roli čerstvého šéfa, jak mít spokojený tým se můžete dočíst v e-booku 5hvězdičkový šéf. Dozvíte se, že to je snazší, než si myslíte. Ale také, že na maličkostech záleží. Více o mně se můžete dozvědět tady >>
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Nejsou nadále ukládány ani jinak zpracovány. Zásady zpracování osobních údajů