Jak si v e-mailu nastavit automatické filtry: VIDEO

Délka: 3 min

Last Updated on 12. 12. 2018 by Lucie Klabanová

Jak už jste možná četli v některém z mých článků nebo e-booků, emaily dnes nejsou „in“. :-)

Změnila se doba, je jich čím dál více a tak se z „dobrého sluhy stává zlý pán“. Často nad e-maily trávíme velkou část dne. Schválně, pokud jste si někdy dělali analýzu času, jakou třeba nabízím v mém e-booku 12 tipů, jak mít čas pevně ve svých rukou, kolik času vám vyšlo na zpracování emailů?

Vsadím se že hodně.

A jestlipak už máte nastavené e-mailové filtry, které vám pomohou zprávy třídit? Ne, tak je nejvyšší čas vrhnout se na to. :-)

Je to opravdu snadné, stačí kouknout na video:

 

A pro případ, že máte raději psanou verzi, mám tu pro postup krok za krokem pomocí obrázků: 

 

Jen upřesním, že nastavení ukazuji na eM Clientovi, ale v ostatních e-mailových klientech funguje velmi obdobně.

 

Krok 1: Vyberte Menu => Nástroje => Pravidla

Krok 2: vyberte vytvořit Nové pravidlo

Krok 3: Otevře se vám Průvodce vytvořením pravidla. Zde vyberte vhodnou alternativu, např. Přesunout zprávu s danými slovy v předmět do složky. 

Krok 4: Postupujte podle pokynů na obrazovce. Pravidla předvolená krokem tři můžete doplňovat. Například zde volím, že chci zprávu nejen přesunout, ale také označit jako přečtenou.

Krok 5: Můžete také nadefinovat výjimky z pravidla.

Krok 6: Vytvořte si název pravidla.

Krok 7: Nastavte proměnné: V tomto případě tedy, jaká slova má předmět přesouvané zprávy obsahovat a do které složky ji chcete přesunout. Vždy potvrďte OK.

Krok 8: Pokud jste vše správně vyplnili, takto bude vypadat finální stránka. Zkontrolujte název pravidla, že je pravidlo povolené a zda máte správně nastavená slova v předmětu a složku, kam se budou přesouvat. Potvrďte kliknutím na další. A je to!

 

Dejte like mojí stránce na facebooku a neuteče vám žádný další článek:

Jsem mentorka. Prostřednictvím projektu make-it-easy.cz pomáhám (nejen) ženám najít jistotu, že mohou zvládnout vše, co je pro ně důležité. Ukázat jim, že můžou být dobrými manažerkami nebo podnikatelkami, maminkami, i mít čas samy pro sebe. Pomáhám jim správně určovat priority, organizovat čas a vést podřízené, spolupracovníky i rodinu.

Jsem autorkou e-mailového kurzu 12 tipů, jak mít čas pevně ve svých rukou i stejnojmenného e-booku. Pokud chcete rychlé výsledky už po prvních krocích k lepší organizaci vašeho času, můžete vyzkoušet 14 denní výzvu Čas pro mě.

Napsala jsem pro vás také stručný e-book zdarma 9 tipů, jak být skvělým šéfem a vytvořila Rychlý tahák pro lepší time management už dnes, který si také můžete stáhnout zdarma.

Jak si poradit se všemi situacemi v roli čerstvého šéfa, jak mít spokojený tým se můžete dočíst v e-booku 5hvězdičkový šéf. Dozvíte se, že to je snazší, než si myslíte. Ale také, že na maličkostech záleží.

Více o mně se můžete dozvědět tady >>
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Nejsou nadále ukládány ani jinak zpracovány. Zásady zpracování osobních údajů